10.4.10

~akhirnya SEMPURNA~

setelah pelbagai rintangan dan dugaan yang dihadapi
kesabaran teruji
kesedihan terlampau
permainan emosi melanda
dengan teruknya
AKHIRNYA
gadis bernama
SYAFAWATI BINTI JOHARI
berjaya meloloskan diri
ke dalam blog ini
sah
Hewlett Packard aku bermasalah
huh !!!!!!!!!!
hampas gas ammonia
yang penting
i dah selamat join ini blog
yeay !!!!!!!
aku bersyukur
ke hadrat mu ILLAHI
kerana memberi peluang padaku
untuk mencoretkan
sesuatu di ruangan blog ini
cewaaahhh !!!!!!
terima kasihhhhhhh......
(macam Alleycat tu)

p/s --> thanks Compaq hitam ini. Lokasi : 411

7 comments:

~misz syafa~ said...

sebelum u all komen....
i komen dulu lah...
hahahahahahahahhhahahahaha
=p

NZ said...

cettt--PAADIAA komen kt entri sendiri?! hahaha
akhirnya dpt jugak kn.?
Berbaloi-baloi.~

~misz syafa~ said...

hahahahahaha............
sebab aku tau msti ada yg meng+komen

NZ said...

mesti la kn.komen pun nk wt kt compaq hitam ni ye...muahahaha~

anna said...

tahniah beb...nk aku bg tepukan gemuruh x???hahahhahah...

~misz syafa~ said...

tak yah !!!!!
GERUUN AKU...
hahahahahaha

anna said...

kuang ajor syafa...siap ko jmpa sem dpn.haahahhaha

Related Posts with Thumbnails